Poskytujeme komplexní účetní služby od zpracování dokladů až po zhotovení daňového přiznání. Specializujeme se na agendu účetnictví, mezd a přiznání převážně pro živnostníky (OSVČ) a střední podniky, pro které je výhodné si nechávat zpracovat účetnictví externě a nevyplatí se jim účetního zaměstnat z důvodů vysokých nákladů na takovou pozici, ať už se jedná o mzdové náklady, zajištění vzdělávání, náklady na upgrade software apod.
Vám, kteří se řadíte mezi takové subjekty, nabízíme celou řadu služeb, které Vám ulehčí Vaše podnikání za rozumné ceny. V klidu si prohlédněte další záložky a v případě, že Vás zaujme naše nabídka, neváhejte nás kontaktovat.
* ceny jsou uvedeny bez DPH
Roční zpracování
- nejste plátcem daně v paušálním režimu, ale také nejste plátce DPH
- 1x za rok potřebujete dát dohromady své "papíry", a splnit své povinnosti vůči státu
- doklady shromažďujete v krabici od bot
- Cena již od 4.000,- Kč
- Cena zahrnuje zpracování dokladů, vyhotovení Přiznání k dani z příjmu fyzických osob a Přehledů na sociální a zdravotní pojištění a poradenství
Pololetní zpracování
- Pokud máte dokladů přece jenom více, nejste plátce DPH a nepotřebujete mít účetní výkazy pravidelně, je pro Vás vhodná tato nabídka.
- Doklady od Vás převezmeme 2x do roka
- Cena již od 4.000,- Kč
- V případě většího množství dokladů se cena odvíjí od řádků v evidenci.
- Do 149 řádků platí výše uvedená cena, za každých dalších 50 řádků si účtujeme 1000,- Kč navíc.
- Podrobný rozpis cen je uveden v sazebníku
- Neplatíte nikdy více, než úkony, které pro Vás provedeme.
Čtvrtletní zpracování
- Tuto variantu budou potřebovat čtvrtletní plátci DPH nebo podnikatelé, kteří chtějí vědět, jak hospodaří v průběhu zdaňovacího období.
- Ceny začínají od 4.500,- Kč za čtvrtletí (1.500,- Kč za měsíc)
Měsíční zpracování
- Měsíční zpracování nabízíme měsíčním plátcům DPH. Každý měsíc od Vás převezmeme doklady, ty zaevidujeme a vyhotovíme přiznání k DPH a další související hlášení.
- Uvedená varianta je možná účtovat paušálem, kdy platíte stále stejnou cenu nebo tzv. položkový sazebník, který vychází z množství zápisů v evidenci a v knihách faktur.
- Ceny začínají od 1.500,- Kč
Účetnictví jsou povinni vést:
- Právnické osoby, které mají sídlo na území České republiky.
- Zahraniční osoby, pokud na území České republiky podnikají nebo provozují jinou činnost podle zvláštních právních předpisů.
- Fyzické osoby, které jsou jako podnikatelé zapsány v obchodním rejstříku.
- Ostatní fyzické osoby, které jsou podnikateli, pokud jejich obrat podle zákona o DPH, včetně plnění osvobozených od této daně, jež nejsou součástí obratu, v rámci jejich podnikatelské činnosti přesáhl za bezprostředně předcházející kalendářní rok částku 25 000 000 Kč, a to od prvního dne kalendářního roku.
- Ostatní fyzické osoby, které vedou účetnictví na základě svého rozhodnutí.
- Ostatní fyzické osoby, které jsou podnikateli a jsou účastníky sdružení bez právní subjektivity podle zvláštního právního předpisu, pokud alespoň jeden z účastníků tohoto sdružení je osobou povinnou vést účetnictví.
- Ostatní fyzické osoby, kterým povinnost vedení účetnictví ukládá zvláštní právní předpis.
- Pokud jste jedna z výše uvedených osob, tak Vám nabízím Vedení účetnictví.
Měsíční zpracování
- V případě, že jste měsíčními plátci DPH nebo jste firma, tahle nabídka je přímo pro Vás
- Cena pro OSVČ již od 1.500,- Kč za měsíc, právnické osoby od 2.000,- za měsíc.
- U všech výše uvedených variant je možné domluvit jak účtování paušálem, kdy platíte stále stejnou cenu nebo tzv. položkový sazebník, který vychází z množství zápisů v účetním deníku.
- U položkového sazebníku dochází k mýlce, že co doklad, to položka. Prvotní doklady (paragony) stejného významu slučujeme do souhrnných dokladů a tyto pak účtujeme daným zápisem do účetních knih.
- Př. 10 paragonů za naftu
- = 2 položky deníku (účetnictví plátce DPH)
- = 1 položka (daňová evidence plátce i neplátce DPH)
- Cena za účetní zápis = 30,- Kč
Zjednodušíme Vaše pracovní procesy
Máte zaměstnance nebo pracovníky na dohodu? Nabízíme Vám vedení personalistiky. Zpracujeme pro Vás následující dokumenty:
- Vaši firmu zaregistrujeme na příslušné správě sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťovnách vašich zaměstnanců i pojišťovně Kooperativa, kam jste povinni hradit zákonné pojištění zaměstnavatele
- Přihlásíme a odhlásíme Vaše zaměstnance na úřadech
- Pracovní smlouvy i dohody o provedení práce nebo dohody o pracovní činnosti
- Prohlášení o bezpečnosti práce
- Dohody o hmotné odpovědnosti
- Rozvázání pracovního poměru dohodou
- Výpověďi z pracovního poměru
- Zápočtové listy
- A spoustu dalších dokumentů, které je třeba vyhotovit v případě, že máte zaměstnance.
Na základě podkladů k docházce Vám zpracujeme:
- Evidenci docházky
- Mzdy a výplatní pásky pro zaměstnance
- Připravíme podklady k platbě odvodů, který Vám včas doručíme
- Pro Vaše zaměstnance zpracujeme vyúčtování záloh na daň.
- Zpracujeme a evidujeme všechny zákonné tiskopisy – mzdové listy, evidenční listy aj.
Za vedení mzdové agendy si účtujeme následující ceny.
- 600,-/měsíc - zpracování mezd do 2 zaměstnanců
- 250,-/osoba/měsíc - zpracování mezd od 3 zaměstnanců
- 350,-/osoba/měsíc - zpracování mezd s výpočtem exekuce
- 130,-/osoba/měsíc - zpracování odměny u dohody nepodléhající odvodům
- 350,- Kč/700,- Kč za zpracování vstupní dokumentace zaměstnance občana ČR/cizince
- 350,- Kč/700,- Kč za zpracování výstupní dokumentace zaměstnance občana ČR/cizince
- 1.500,- Vyhotovení ročního vyúčtování daně z příjmu ze závislé činnosti
- 1.500,- Vyhotovení ročního vyúčtování daně z příjmů vybírané zvláštní sazbou
Fyzické osoby – podnikatelé
- Přiznání k dani z příjmů fyzických osob včetně Přehledu na ČSSZ a Přehledu na ZP
Zaměstnanci
- Neprovedl Vám Váš zaměstnavatel vyúčtování záloh? My Vám zpracujeme podklady a připravíme Přiznání k dani z příjmů fyzických osob
Právnické osoby
- Přiznání k dani z příjmu právnických osob včetně povinných příloh.
DPH
- Samozřejmostí je u plátců zpracování přiznání k DPH.
- Souhrnné hlášení pro plátce s plněním do zemí EU
- Kontrolní hlášení
Silniční daň
- Pokud používáte nákladní vozidlo ke svému podnikání, zpracujeme Přiznání k silniční dani.
Zaměstnavatelé
- Zpracujeme pro Vás roční vyúčtování daně ze závislé činnosti a roční vyúčtování daně vybírané srážkou podle zvláštní sazby daně.
Ostatní přiznání
- Přiznání k dani z převodu nemovitosti
- Přiznání k dani z nemovitosti
Ceník
- Zpracování přiznání pro zaměstnance - od 800,- Kč za přiznání
- Přiznání DPH - 500,-Kč/přiznání
- Kontrolní hlášení - 500,-Kč/hlášení
- Daň silniční - 300,-/vozidlo/rok
- Daň z příjmu pro OSVČ - od 4.000,-/rok včetně Přehledů na SSZ a ZP
- Daň z příjmů pro právnické osoby – od 10.000,-/rok včetně povinných příloh
Cenu pro Vaši firmu Vám nezávazně spočítáme na Váš dotaz
Máme téměř 30 let zkušeností z praxe
Našim zákazníkům poskytujeme poradenství týkající se jejich ekonomické činosti s dopady na účetnictví a daně.
Pokud by Váš problém přesahoval naše zkušenosti, doporučíme Vám odborníky v daňovém poradenství. Zde platíte cenu daňového poradce
Váš čas je drahý a my to víme
Dobře víme, že čas je drahý. A ten našich klientů obzvlášť. Proto Vám ho rádi pomůžeme ušetřit a vyřídíme za Vás jakékoli záležitosti související s vyřizováním živnostenských oprávnění nebo jiných věcí ohledně podnikatelských oprávnění. Můžeme Vás také zastoupit při kontrolách, ať už budou přicházet z úřadu živnostenského nebo finančního. Také Vás můžeme zastoupit při jednání se správou sociálního zabezpečení nebo se zdravotními pojišťovnami. Samozřejmě Vám rádi pomůžeme také při jednání s jakýmikoli dalšími vykonavateli veřejné správy.
Ceník
1000 Kč za každou započatou hodinu přípravy podkladů, dobu cesty a dobu strávenou na úřadě provádějícím kontrolu.
Ušetříme Váš čas
Doklady předáváte v místě, které Vám bude vyhovovat. Doklady vyzvedneme v sídle Vaší firmy.
Nabízíme
- zastupování u finančních úřadů, správy sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťoven včetně pomoci při přípravě potřebných dokladů a dokumentace.
- Při zakládání firmy konzultace o vhodné formě společnosti (OSVČ, spol. s r.o., atd)
- Pomoc při kompletaci dokumentů, registrace klienta na úřadech, hlídání dodržení lhůt.
- rozbory hospodaření
- výstupy pro externí uživatele – banky, statistický úřad, úřad práce
- vyzvedávání dokladů
Rádi pro Vás zpracujeme:
- zápisy z valných hromad
- vnitřní předpisy – vnitropodniková směrnice
- ostatní tiskopisy, které potřebuje firma pro svou činnost
- výkazy ČSÚ
- podklady pro dotace
Nenašli jste to, co hledáte?
Po vzájemné domluvě jsme připraveni Vám poskytnout i další administrativní služby.